środa, 24 października 2012

Troszkę o nowym sezonie.

Czas upłynął szybko. Nie tak dawno emocjonowaliśmy się Ligą Światową i Olimpiadą a teraz znów na boiskach zawitała Plus Liga (i Orlen Liga, chociaż ja cały czas nie mogę się przyzwyczaić do tej nazwy ).
Spójrzmy na tabelę panów:

miejscedrużynameczepunkty
1ZAKSA Kędzierzyn-Koźle39
2Jastrzębski Węgiel36
3Delecta Bydgoszcz36
4Politechnika Warszawska36
5Resovia Rzeszów35
6Skra Bełchatów24
7AZS UWM Olsztyn23
8Effector Kielce33
9AZS Częstochowa30
10Trefl Gdańsk30

 Większość zespołów rozegrała już trzy mecze, prowadzi Zaksa z kompletem zwycięstw za trzy punkty. Na razie chyba za wcześnie, aby mówić o tym, który z zespołów ma największe szanse na mistrzostwo - faworytów, jak zawsze, jest kilku.

U pań sytuacja prezentuje się następująco:

miejscedrużynameczepunkty
1BKS Bielsko-Biała39
2Muszynianka Muszyna39
3MKS Dąbrowa Górnicza39
4PTPS Piła39
5Pałac Bydgoszcz33
6Trefl Sopot33
7Impel Wrocław32
8Budowlani Łódź31
9Legionovia Legionowo30
10AZS Białystok30


Jak widać, tutaj mamy już wyraźnie ugruntowaną "czołówkę" - cztery zespoły z kompletem zwycięstw za 3 punkty. Oczywiście, to dopiero początek rundy zasadniczej, wszystko będzie się jeszcze zmieniać i mieszać. Mnie osobiście cieszy wysoka pozycja Muszynianki i niższa Sopotu ; )

Oglądacie regularnie ligi, znajdujecie na to czas? Może byliście już na jakichś spotkaniach na żywo? : )


7 komentarzy:

  1. Jak na razie nie było jakichś większych niespodzianek, jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawy sezon ^^
    Ja byłam na razie na jednym meczu w Gdańsku, PL oglądam regularnie każde spotkanie, a Orlen ligę jak mam czas i nie mam co robić ;P

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wytypowałam Cię do zabawy "Liebster Blog". Więcej informacji na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wytypowałam Cię do zabawy "Liebster Blog". Więcej informacji na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, nie wiem czy lubisz takie "zabawy", ale Twój blog został nominowany :) jeśli masz ochotę możesz odpowiedzieć na pytania: http://bigbadthings.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja oglądam głównie Plus Ligę.. Orlen Ligę to mało co .. i ja nie wiem czemu ,ale lubię Atom Trefl Sopot,ale Muszynianka też spoko ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj! Zostałaś nominowana na moim blogu do LIEBSTER AWARD. Przejdź do mojego bloga i dowiedz się o tym więcej. Gratuluję ♥

    OdpowiedzUsuń