poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Czas nadrobić zaległości :)

Ostatnio nieco brakuje nam wszystkim siły do prowadzenia bloga, co wcale nie oznacza, że już nie interesujemy się siatkówką. Otóż interesujemy się - i to bardzo.
Od czasu ostatniego posta trzem z nas (Marysi, Marcie i mi) udało się być (wspólnie) na meczu Polska-Argentyna w Lidze Światowej, a Marta i ja dodatkowo wygrałyśmy bilety na pierwszy dzień turnieju World Grand Prix w Płocku. Niżej mała fotorelacja  : )

__________________________________________________________________


Cała trójeczka przed Ergo Areną.
 

Z boiskiem w tle.



Zobaczcie kogo udało nam się "złapać"  :D


Właśnie dzięki temu zdjęciu wygrałyśmy bilety na World Grand Prix. Chciałyśmy podziękować tam osobiście Kindze, okazja dobra bo ludzi malutko, ale niestety ochroniarze byli dużo bardziej negatywnie nastawieni niż na przykład ci z Gdańska...

A teraz zdjęcia z Płocka : )


   
Zdjęcie z czterema nie bardzo zidentyfikowanymi (ale za to sympatycznymi) siatkarkami z Japonii : )


 
Marta z naszymi zaproszeniami : )


   
I ja - również z nimi : )



Marciak z Coriną!

   
I ja - również z nią : )


 
Nasz "sektor gwiazd". Nic, tylko wygrywać bilety z puli PZPS : )


Marta z Gosią Kożuch.


   
I ja - także z kapitanką zespołu Niemek : )



   
Marta z Christiane.


I ja z Christiane.


 
Japońskie studio telewizyjne :D


Zdjęcie z jednym z moich dziennikarskich idoli - panem Tomaszem Zimochem.


   Podsumowując - genialne wakacje, pełne sportowych emocji. Przed nami ME i kolejny mecz na żywo - już czekam!

2 komentarze:

  1. Też spotkałam Kingę, o ile można tak to nazwać, bo wchodziła przede mną na halę :)
    Co do ochroniarzy to... też nie mam najlepszych wspomnień z nimi :D
    Gratuluję zdobytych zdjęć :)

    PS. Na jakich meczach, podczas ME będziecie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziemy na Polska-Słowacja - tylko, ponieważ fundusze ograniczone a i czasu mało bo Marta i ja idziemy teraz do liceum a Marysia na studia. Natalka ma za daleko :(

    OdpowiedzUsuń