poniedziałek, 6 września 2010

Będzie długa notka

Castellani ogłosił skład na MŚ!

Przyjmujący: Michał Winiarski, Bartosz Kurek, Michał Bąkiewicz, Zbigniew Bartman, Michał Ruciak

Rozgrywający: Paweł Zagumny, Grzegorz Łomacz

Atakujący: Mariusz Wlazły, Piotr Gruszka

Środkowi: Marcin Możdżonek, Piotr Nowakowski, Patryk Czarnowski

Libero: Krzysztof Ignaczak, Piotr Gacek


Niestety brakuje Kuby Jarosza, a miałam cichą nadzieję, że jednak się załapie...swoją drogą na ME Wlazły miał kontuzję... Tak zwany problem bogactwa.
Za to Jerzy Matlak sensacyjnie zrezygnował z Kasi Skowrońskiej! Szkoda mi jej, bo momentami pokazywała, że do MŚ powinna zdążyć z formą. Skład przygotowań do MŚ w kadrze pań:

Przyjęcie: Aleksandra Jagieło, Anna Barańska, Karolina Kosek, Joanna Staniucha-Szczurek

Atak: Joanna Kaczor, Katarzyna Zaroślińka, Małgorzata Glinka

Środek: Katarzyna Gajgał, Berenika Okuniewska, Agnieszka Bednarek-Kasza, Maja Tokarska

Rozegranie: Milena Sadurek, Joanna Wołosz

Libero: Mariola Zenik, Paulina Maj

Bardzo dużym zaskoczeniem jest też brak Kasi Skorupy na rozegraniu, moim skromnym zdaniem grała całkiem nieźle... No ale trudno, bywa. Ale za to wraca Ola Jagieło! Bardzo na nią czekałam ; )


Sparingi z Brazylią:

Pierwszych dwóch meczy nie obejrzałam, załapałam się dopiero na niedzielny i to dzięki Natalii która wyszukała jakąś brazylijską stronę gdzie była transmisja. Jak ona już napisała - śmiałyśmy się z Kłurka, Moźźonka, Wlazli'ego, Nowakłowskiego i Głuski ;d
Komentatorzy z Brazylii the best ; p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz