wtorek, 1 maja 2012

Małe autorskie pierwszego meczu podsumowanie ; )

  Pierwszy mecz Polek w europejskich kwalifikacjach olimpijskich już za nami. Mecz z Holenderkami - nie wiem jak Wam, ale mi od razu przypominają się Mistrzostwa Europy z 2009 roku, kiedy to nasze siatkarki przegrały z Pomarańczowymi w półfinale.
  Właśnie z tego powodu, do oglądania spotkania przystąpiłam pełna obaw. Skład zespołu biało-czerwonych był nieco eksperymentalny, wiele osób negatywnie się o nim wypowiadało przed turniejem, ale przez większość spotkania funkcjonował bardzo dobrze. Szczególnie trzeba tutaj zwrócić uwagę na fantastyczną grę w bloku -  oby tylko tak dalej! Bardzo podobała mi się również obrona - trzeba tutaj zwrócić uwagę na postawę naszej libero - Pauliny Maj. I oczywiście jak zawsze genialnie atakująca Katarzyna Skowrońska.
Jednym z niewielu elementów, które dzisiaj były przeciętne, była zagrywka. Według mnie dziewczyny stać na lepszą. I myślę, że w trakcie turnieju poziom wprowadzania piłki do gry przez nasze zawodniczki będzie tylko rósł. Tak więc jutro kolejny "mecz o wszystko" - tym razem z ekipą Rosji. Na pewno czeka na dziewczyny ciężka przeprawa, ale są w stanie powalczyć i wierzę, że już jutro zapewnią sobie grę w półfinale turnieju kwalifikacyjnego. Trzymamy kciuki!!!

8 komentarzy:

  1. Jutro czeka nas nerwówka, ale myślę, że dziewczyny dadzą radę ;) M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, trzymamy mocno kciuki, dziewczyny muszą wygrać. :) Trochę mi się system nie podoba rozgrywek, że w chodzi tylko jedna drużyna.. -,-

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak uważam, tym bardziej, że rozkład zespołów po grupach jest... nieciekawy. W naszej grupie trafiły się praktycznie same najlepsze zespoły, a w tej drugiej nie jest tak ciężko. Drużyny, która awansuje na IO upatrywałabym w gronie Rosjanek, Serbek lub Polek (tak!).

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, ale z grup wychodzą chyba dwie do półfinałów, prawda?
    Myślę, że nasze wyjdą do półfinału i tam sie zaczną wielkie emocje. Według mnie awansują Rosjanki lub Polki ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się za bardzo nie znam, ale mecz bardzo mi się podobał :) Zresztą za 15min idę oglądać dzisiejszy, mam nadzieję, że też pokażą się z takiej strony, albo z lepszej. Skowrońska klasa, naprawdę genialne akcje :D I blok grał świetnie, podziwiałam :) I bardzo podobała mi się gra Bereniki Okuniewskiej, szczerze mówiąc pierwszy raz usłyszałam to nazwisko, ale było wymieniane naprawdę często. Poza tym świetna notka Gosiu :*

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak, trzymamy kciuki za dziewczyny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dlaczego usuwacie komentarze? prawda w oczy kole?!?!?!?!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie usuwałam żadnego komentarza, o jaki chodzi?

    OdpowiedzUsuń