niedziela, 8 lipca 2012

Turniej Amatorski Plażówki w Pucku


Dzisiaj (08.07.12r.) odbył się w Pucku Turniej Amatorski Plażówki. Jako że jestem z okolic, stwierdziłam, że bardzo chętnie zobaczę, na jakim poziomie jest amatorska siatkówka w naszym regionie. Właściwie to zawodnicy pochodzili nie tylko z Kaszub, ale też z Litwy ;) Drużyny wykazały się ogromną inwencją twórczą w wymyślaniu nazw - np. "Aniołki Hani", "Słoneczni", "Pomarańcze" :) Obejrzałam kilka spotkań i zostałam bardzo mile zaskoczona wysokim poziomem, i jakością tych zmagań. Złoci medaliści tego turnieju rozegrali spotkanie z wielokrotnymi reprezentatami naszego kraju - Danielem Plińskim i Marcinem Wiką. Panowie spotkali się  z ogromnym zainteresowaniem ze strony publiki, która obserowowała ich grę. Właściwie to pierwszy raz miałam okazję zobaczyć jak "Plina" i Wika grają w plażówkę, i jak cieszą się tym. Bardzo miło oglądało się tę grę i jestem pewna, że nie tylko ja odniosłam takie wrażenie. Także najmłodsi byli zafascynowani naszymi "Orłami" i kibicowali im. ;) Jeżeli chcecie poobserwować grę Marcina, Daniela lub sami pograć, to zapraszam do Pucka ;)
Przepraszam za jakość zdjęć. Korzystałam z aparatu w komórce. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz