poniedziałek, 2 maja 2011

Kadetki nie chcą iść w ślady kolegów - wygrana młodych siatkarek

Polskie kadetki niedawno rozpoczęły rywalizację na ME w Turcji. Kadeci musieli zadowolić się klasyfikacją na miejscach 9-12, co może być postrzegane jako zaskoczenie. Miejmy nadzieję, że dziewczyny ugrają jak najwięcej, oglądając ich wygrany mecz z Turcją (3:1) można było zauważyć spory potencjał polskiej drużyny. Trzymamy kciuki!

Po raz pierwszy zainteresowałam się inną grupą wiekową polskich reprezentacji (tzn. obejrzałam mecz, bo nie raz czytałam o ich występach) i mam nadzieję, że parę obecnych reprezentantów w przyszłości zasili szeregi seniorów. (np. Natalia Kurnikowska, która wg. mnie jest jedną z najzdolniejszych w lidze, szkoda, że na razie na ławce... Dopiero wychodzi z wieku juniorskiego, a już widać po niej zadatki na wielką siatkarkę. ♥)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz