sobota, 21 maja 2011

Reprezentacja Polski pokonuje Rosjan w Miliczu. 3:1

W sparingowym meczu reprezentacja Polski pokonała Rosjan 3:1.
Nie było transmisji - szkoda, Polsat telewizja reklamująca się siatkówką. No, ale to mecz można powiedzieć treningowy.
Cieszy, że wygrali - dobrze to wróży na przyszłość, tym bardziej, że nie trenują ze sobą zbyt długo.

Polska: Woicki, Bartman, Nowakowski, Kłos, Kurek, Ruciak, Ignaczak (l) oraz Jarosz, Drzyzga, Bąkiewicz, Kosok

Rosja: Butko, Ilnych, Muserskij, Apalikow, Spirydonow, Chtiej, Sokołow (l) oraz Pawłow, Grankin, Biriukow, Krasikow

PS Dziś Muszynka z Sopotem. Obstawiam 3:1 dla Muszyny. MVP Debby oczywiście. : ))

3 komentarze:

  1. Ja kiedyś zabiję się za moją "inteligencję". Dopiero skapowałam że finały LŚ są w Ergo Arenie. 50 km ode mnie. A ja oczywiście w tym terminie jadę na obóz z tenisa stołowego. Taaak. Tyle się czekało aż będą takie mecze w Polsce i to tak blisko mnie, a teraz tego nie zobaczę : (

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosia, oj Gosia... Ty mój 'nieogarze' kochany! Nie martw się, jeszcze dużo okazji będzie. Ty lepiej pojedź na finały Muszyna-Sopot. Deb zobaczyć! : D No i Olę Jagieło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mało czasu, od wtorku nad ranem do piątku nad ranem wycieczka szkolna, od piątku po południu do niedzieli turniej...
    Hehe, Deb i Olę widziałam na TPSie z bliska : D

    OdpowiedzUsuń