środa, 12 stycznia 2011

.

Dziękuję wam moje kochane za życzenia ; )
1. Fart Kielce - ZAKSA Stawiam 3:0 ZAKSA
2. Asseco Resovia Rzeszów - Tytan AZS Częstochowa - 3:2 ale nie wiem dla kogo.
3. Jastrzębski Węgiel - Delecta Bydgoszcz - Jastrzębski 3:1
4. PGE Skra Bełchatów - AZS Olsztyn - trzy do zera. Dla kogo pisać nie muszę.
5. Politechnika - Wieluń - Polibuda 3:1

_______________________________________________
Liga Mistrzów.
Jastrzębski pewien awansu, Skra pewna awansu, Muszyna pewna awansu i Bielsko Biała pewna awansu. Czego tu chcieć więcej? Tylko dobrych meczy w nastepnej fazie ; )
Ale jestem pewna, że stać na to nasze zespoły.
Wydaje mi się, i nie tylko mi, że polskie ligi robią się coraz silniejsze, i można śmiało zaryzykować że polska liga jest w tej chwili jedną z lepszych lig świata.
Nasze zespoły nie dość że grają w lidze cudowne mecze, to dochodzą daleko na arenie międzynarodowej. Tylko tak trzymać.

2 komentarze:

  1. Dokładnie brawo, brawo. Może wrzucisz adres do mojego bloga na swój a ja Twój na mój? Ps Kiepsko trzymałaś wcz kciuki, ja niestety ciężko pracowałem:( Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się na ten temat dogadać z dziewczynami, bo blog jest nasz - mój, Marty i Natalii.
    Także pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń