sobota, 8 stycznia 2011

Politechnika - Indykpol... 2:3!

Nie wierzę, ten wynik jest jak widok mnie robiącej zagrywkę poza linię 9 m! Kurcze, może ten Rumun coś zdziała z tym Indykpolem. W sumie to mój lokalny patriotyzm nie zgasł, moze lepiej jak Polibuda zajmie 6. miejsce w lidze, to by się może pokusili o Memoriał w Iławie i Olsztynie. Taak, na to byłabym chętna. Redwitz już wpadł w moje łapska, N'Gapeth, Drzyzga, Konarski, Wójtowicz, Świderski, Wrona, Sobala też. Trza, jeszcze złapać Bartmana na przykład. Ocho, Kubiakiem też bym nie pogardziła, ale go mam na zdjęciu, ale już z nim zdjęcia nie mam, no ale dobra już przeżyję.
Gromadowski 50%, Bartman i Kubiak po 42%.

Idę oglądać Pamiętnik, życzę Wam miłych snów i tego, żeby wasz wujek nie wszedł na Fejsa, i nie prawił Wam kazań nt. przeklinania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz