niedziela, 8 sierpnia 2010

Kompleks niższości?

Dawno mnie nie było.
Zacznijmy od tego, ze mieliśmy grać sparingi z Bułgarią (we wrześniu), ale media bułgarskie podają, ze się nie odbędą bo polska kadra ma problemy z kasą. Jak dla mnie Bułgarzy zaczynają popadać w kompleksy... każda wymówka jest dobra.

WGP:
Polska-Niemcy 3:1 taki wynik obstawiałam, grały jeszcze niezbyt zachwycająco, ale na to poczkajmy.
Polska-Dominikana 3:0 I tu o dziwo, ż się nie pomyliłam. Zmiana Barańska-Zenik ew. Kosek-Zenik często przynosiła skutki. Przepraszam, może pomyślicie, że nie lubię Karoliny Kosek (a lubię), ale ona wczoraj tylko przyjmowała, atak u niej leżał i kwiczał. Nie lepiej było wstawić Szczurek? Przecież ona ma w miarę okej przyjęcie, a atak też nienajgorszy.
Polska-USA Będzie wg. mnie tie break. na naszą korzyść zakończony.

Radwańska w finale WTA w San Diego! Zagra z Kuzniecową. moze wygrać, biorąc pod uwagę jej obecną dyspozycję. Początek spotkania o 23 w Eurosporcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz