czwartek, 22 lipca 2010

Jak to bywa z wielką Brazylią, czyli 3:2 z Argentyną.

Brzmi niewiarygodnie? Tak, Brazylia wygrała (po męczarniach) z Argentyną. Wygrali 3:2, co jest dla mnie niespodzianką, bo ja obstawiałam na jakieś 3:0 ew. 3:1 (co i tak jest optymistyczną wersją). My wygraliśmy z Argentyną dużo ładniej i bardziej widocznie. Czy to oznacza, ze możemy pokonać wielką (?) Brazylię? Jak dla mnie - tak. A więc do roboty, będziemy MŚ.

Jako, że Małgosia już opowiedziała o swoich początkach, to ja się pochwalę swoją superekstradynamiczną zagrywką, którą zajmują się Nesa i Małgosia. No właśnie, jak się poprawi zagrywkę będzie dobrze. Chyba dobrze. : d
No to od nowego roku, do gimnazjum i miejmy nadzieję, że znajdzie się jakaś porządna drużyna, bo jeśli nie to zostaje mi Zryw, bo bez siatkówki żyć nie umiem. Tata mnie zaraził tą grą. No nie grał w lidze, ale był bardzo dobry. Oczekuję, ze trochę wzrostu po nim odziedziczyłam i będę grać.
Pochwalę się, ze byłam na meczu reprezentacji. : d Co z tego, ze wtedy nie było dla mnie róznicy pomiędzy Winiarskim a Wlazłym (byłam młoda i głupia. x dd). Ha, i mam nawet zdjęcie z Szymańskim i kilku superfajnych zawodników pokoroju Świderskiego (z nimi nie mam zdjęcia, bo ich nie złapał mi tata. : d). I informuję Was, ze w sierpniu będzie u nas kadra B, a w pazdzierniku Delecta Bydgoszcz, AZS Olsztyn (sialalalalalala. : d) i jakiś klub z Rosji i Turcji. Fajnie, niee?
Moją ulubioną siatkarką jest Patrycja Polak, bo bardzo dobrze gra i jest z Iławy (z mojej Iławy, tak tak. : d). A siatkarzy lubię wszystkich, a najbardziej Kurka. Jest charyzmatyczny, a przy tym dobrze gra.

Zawsze się tak rozpisuję, takze przyzwyczajcie się. : d


fajny wywiad z Katarzyną Skowrońską.
http://reprezentacja.net/siatkowka/aktualnosci/28435_katarzyna_skowronska_dolata_na_trzepaku_robilam_kielbaski_


O 22:00 Kuba - Włochy. Może się dorwę do telewizora. Stawiam na 3:1 dla Kuby
O 2:00 Serbia - Brazylia . Moze się obudzę. : d Stawiam na 3:1 dla Brazylii.

2 komentarze:

  1. Ostatnio oglądałam powtórkę programu Wojewódzkiego i tam było 3 naszych siatkarzy. Nie powiem kto, bo nie odróżniam. Ale łaaadni byli ; )
    Magda.

    OdpowiedzUsuń
  2. To był Bartek Kurek, Kuba Jarosz i Piotr Gacek jeśli o ten program ci chodzi.

    OdpowiedzUsuń