środa, 28 lipca 2010

Mamy medala!

Jak pisała Gosia - mamy medala! Brązowego, no ale co z tego. Kompletnie niespodziewanie.

Radwanska wygrała w 2. rundzie z Olgą Sawczuk 7:6, 6:2 . Nie bez problemów.

Swoją drogą, to Katarzyna Skowrońska - Dolata, uwaza że najprzystojeniejszym siatkarzem jest Winiarski i ew. Świderski. I w tej chwili wszystkie narzeczone Kurka i Bartmana powinny popaść w depresję. : d

Kocham was wszystkich! : d Nie, nic szczególnego się nie stało, ale skapowałam się, ze w niedzielę MECZ! Polki. POLSKA - ROSJA! Tego dnia moja siostra ma wyprawiane urodziny (i moje imieniny, dosatnę skarpetki z Pumy. x dd), dlatego jeśli ktoś ma zamiar nie wpuścić mnie do pookoju na mecz to pozabijam, a głowy powtykam na płot sąsiada. Delikatnie, acz stanowczo poproszę mamuuusię żeby impreza była na dworze. Będzie dużo dzieciarni, także znajac moje nerwy nie będzie super. x dd

pozdrawiam z Iławy. ruszyć tyłki i nad Jeziorak, a nie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz